Nov 18, 2012

Par informacija o krojačkoj lutki

To English language readers: this post is related to dress form stores located in Belgrade, Serbia. I suppose you're not interested in these information, so I won't translate them to English.

Posle današnjeg posta par čitateljki me pitalo gde sam kupila krojačku lutku, pa evo par informacija na tu temu.

Moja lutka je kupiljena u Stilo Enterijerima, TC Piramida. Kostala je sa PDV-om oko 9.300din. Imaju samo jednu velicinu, 36-38. Lutka je od stiropora, presvucena triko materijalom i može se podešavati visina, tj. njen položaj na stalku. Više informacija možete naći ovde.

Vihor Trade takođe prodaje krojačke lutke, podesive za različite veličine. Cena je 16.200din. Razmišljala sam se da dam malo više novca i kupim podesivu lutku, ali nisam mogla da nađem informaciju o tome da li je lutka od plastike ili nekog mekšeg materijala. Ovo mi je bitno zbog mogućnosti da ubadam špenadle u lutku. Na žalost, nisam dobila odgovor na email koji sam im poslala, pa nisam htela da rizikujem. 

No comments:

Post a Comment