Jan 20, 2013

TR Masterklas, zadatak br. 14 / TR Masterclass, task no. 14

Nakon što sam završila prethodni rad, rešila sam da predahnem par dana, i uživam u nekim drugim aktivnostima, koje nemaju veze sa šivenjem.  
No, ubrzo sam ipak morala da sednem za mašinu kako bih radila na novom zadatku. Ovaj put, trebalo je da integrišemo rukav u kroj, ali na veoma neobičan način. Umesto klasičnog kužnog šava duž otvora za ruku imamo prilično vijugav šav koji spaja rukav sa telom bluze. Koristila sam dva materijala u istoj boji, od kojih jedan jednobojan a drugi sa sivim prugama. Očekivala sam da se prelaz između tkanina biti očigledniji, ali se nadam da je ipak dovoljno vidljiv.

After finishing my previous task, I decided to take a few days off and enjoy in some activities other than sewing. 
However, I had to start working for a next task soon afterwards. This time we were supposed to integrate a sleeve into the pattern, in a very unusual way. A classic armscye seam was replaces by a curvy seam that connects a sleeve with a bodice. I used two different fabrics, one being plain and the other striped. I was hoping the two would provide a better contrast than they did, but I hope the seam is visible enough.


Dopuna:
Nisam bila zadovoljna slikama, jer se šav gotovo nije ni video. Slikala sam noću, uz jak blic, a potom pokušala da ispeglam stvar podešavanjem osvetljenja i kontrasta na slici. Jutros sam ponovo uslikala bluzu, pa se nadam da su linije šava vidljivije.

Update:
I wasn't pleased with the photos above, since the seam line was almost invisible. Those pics were taken at night with a flash, and afterwards I tried to fix the brightness and contrast. This morning I snapped a few more photos again, and  hope the lines are more prominent now.



No comments:

Post a Comment