Apr 17, 2014

Haljina sa šarom riblje kosti... još jednom


Ovog vikenda smo išli na svadbu, a ja sam se našla u panici zvanoj - "Šta da obučem". Već sam se odlučila da napravim novu haljinu, čak sam i materijal kupila, ali sam u međuvremenu shvatila da sam toliko umorna i neispavana (i dalje se oporavljam od intenzivnog rada koji me iscrpeo tokom pisanja serijala postova o šivenju Zlata suknje), da prosto nemam snage da šijem komplikovane kreacije (haljina je trebalo da ima zanimljive detalje od providnog tila). Kada sam premorena i forsiram sebe da šijem, kao da čekam katastrofu da se desi - iskustvo je pokazalo da je tada najbolje stati i ne srljati u greške koje su često nepopravljive. 

Pošto sam rešila da ne šijem, palo mi je na pamet da kupim neku haljinu, ali mi se ništa od onog što sam videla nije dopalo - svaka haljina koju bih probala mi je bila "onako" - nije loša, ali ja bih to bolje uradila, ili bih je prepravila. U međuvremenu sam se potsetila zašto sam gotovo prestala da kupujem garderobu.

Pošto je i opcija kupovine haljine otpala, pomislih kako zaista nemam šta da obučem, jer su mi sve stare haljine tesne i male, a nove nisu prikladne za svadbene prilike. A onda se setih da ipak postoji haljina koja mi je taman, koju nikad nisam ni obukla, a koja je veoma adekvatna za ovakvu priliku.

Štepalica: Haljina sa šarom riblje kosti

Štepalica: Haljina sa šarom riblje kosti

Štepalica: Haljina sa šarom riblje kosti

Prilikom nošenja haljine sam primetila jednu stvar koja mi se nije baš dopala - zbog relativno žilavog materijala od kog je napravljena (sintetički taft), džepovi uglavnom stoje prilično otvoreni, što iz profila ne izgleda lepo. Takođe, kada sedim, suknja se prilično podiže, a sav taj materijal koji se popne naviše se naklobuči na stomaku, što uopšte nije lepo. Mislim da bi haljina mnogo bolje stajala kada bih zatvorila džepove, tako da ću to defeinitivno uraditi u narednim danima. 
Mimo ovih par problema, haljina je bila izuzetno udobna za nošenje, tako da sam ipak zadovoljna njome.

Štepalica: Haljina sa šarom riblje kosti

Pošto je trenutno u Srbiji promenljivo vreme, kad se smenjuju intervali sunca i kiše, a temperatura oscilira, trebala mi je neka jaknica preko haljine, a ljubičasti kaputić u Šanel stilu je odlično poslužio svrsi, Nemam ni jednu sliku gde stojim sama, ali verujem da i ove slike na kojima sam sa D. dobro dočaravaju moj stajling.

Štepalica: Haljina sa šarom riblje kosti

Štepalica: Haljina sa šarom riblje kosti


Povezani tekstovi

6 comments:

  1. Ana, odlicna kombinacija. Kaputic je kao stvoren i za ovu haljinu i priliku.
    Ruku na srce ne mogu da zamislim da Vi u Vasem ormanu nemate garderobu za svaku priliku. Pa skoro, a na osnovu svega sto ste nam do sada prikazali, ja mogu da Vam posavetujem sta mozete sve da kombinujete. Smaragdno zelena haljiina Vam je takodje veoma lepa i prikladna za svecanosti.
    Htela bih da otvorim novu temu, bas kod Vas koja sije dosta i veoma raznovrsno. Pitanje celine garderobe. Kad ce jednom da se dogodi da zenska osoba otvori orman i kaze da ima kompletiranu garderobu za dve sezone prolece/leto i jesen/zima? I sta je to sto cinin celinu. Na inostranim blogovima zene se bave time, kod nas je jos uvek jak trendovski naboj: pratiti modu po svaku cenu, cast izuzecima, u koje spadate i Vi. Na neki nacin Vi pocinjete da stvarate trend, ako ste toga svesni. Pa iz izobilja gardedobnih predmeta ponudite celinu, kao recimo Carolyn iz Handmade by Carolyn. Vi biste bili interesanstni auditorijumu, nasem, jer Vas prate u Srbiji.
    Hocu da kazem tako je malo u javnosti nasih originalnih tekstova o zenskim temama. Pokrenite je..
    Pozdrav, Maja
    PS Sta bi od onog casopisa u kome ste objavili kroj Vase kosuljice?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicno zapazanje Majo! Zapravo, moj trenutni problem je to sto sam se naglo ugojila i sva stara garderoba mi je mala (tu spada i smaragdna haljina). Nadam se da cu uspeti da se vratim na prethodnu kilazu, koju sam godinama uspesno odrzavala, jer se tako mnogo bolje osecam i mnogo lepse izgledam. Jos uvek ne mogu da prezalim to sto ne mogu da nosim svoje lepe stvari.
      A inace, pre jedno tri godine sam se nasla u situaciji da sam bila potpuno zadovoljna svojom odecom i mogucnostima koje je davala za raznorazno kombinovanje. Imala sam savrseno uparene haljine sa cipelama i aksesoarom, pa sam pocela da eksperimentisem sa neocekivanim uklapanjem boja, sto mi je bilo posebno interesantno. Sada se osecam kao da iz pocetka moram da gradim garderobu, jer su mi cak i mantili i kaputi tesni.
      Mislim da je predlog teme odlican i rado bih se pozabavila time, hvala na predlogu! I ja volim kod Carolyn postove tog tipa.
      A Veste ruke nazalost nisu zazivele kao magazin. I dalje sam u kontaktu sa Miljom Lukic, koja je casopis pokrenula, i nadam se da ce pokusati da ga ponovo pogura...

      Delete
    2. Ruku na srce, bez ikakve zelje za kritizerstvo, casopis koji je Milja pokrenula ja sam odmah kupila i konstatovala da je starovremski. Mislim da nam treba nesto svezije. Svet je postao globalno selo, pa sto ne bi i nasa mala zemlja bila ta koja zavredjuje da zene dobiju sveze ideje, ali nase, kao suknja Zlata. Sta bi od casopisa Step? Koliko se secam VI ste stajali iza toga.
      Dajte trzistu jos Vasih krojeva: recimo ona prelepa duga letnja haljina sto je putovala u Sew News. Suknja sa talasastim spojem... itd
      Muka mi je silovanja naseg narastaja uvoznim proizvodima. Ne poznajemo se a ja se raspisala sa Vama ko na kafi. Odmorite se pa se bacite na bar jos 2 projekta do G.O. Videcete isplatice Vam se trud, ne samo materijalno. I setajte vise, to zbog linije...
      Veliki pozdrav. Maja

      Delete
    3. Bice majo, bice :) Na zalost, jos uvek ne mogu da se u potpunosti posvetim samo sivenju, iako mi je to zelja. Izrada komercijalnog kroja traje par meseci - treba ga iscrtati, skalirati po velicinama, napraviti ilustracije i ispisati uputstva. Potom ide beskrajno pisanje o sivenju - ima tu dosta posla... Verujem da cu se posle petog - sestog kroja dovoljno izvestiti da mi krene brze i lakse. A nadam se i da ce prodaja krenuti dovoljno dobro da mogu samo tome da se posvetim.

      Delete