Apr 20, 2013

Vešte ruke - novi časopis u regionu / Skillful Hands - a new magazine in the region

Od 24. Aprila možete naći na kioscima novi domaći časopis pod nazivom "Vešte ruke". Magazin je posvećen različitim ručnim radovima, a predstavlja hrabri izdavački potez Milje Lukić, dugogodišnje novinarke i  profesorke srpskog jezika. Časopis se distribuira u regionu, pa se može kupiti u Srbiji, Crnoj Gori, Republici Srpskoj, kao i u Bosni i Hercegovini. Sledeći broj je planiran za Oktobar, a u budućnosti će, nadamo se, izlaziti kvartalno, a možda i češće. 

Časopis pokriva više različitih hobija - pačvork, heklanje, štrikanje, šivenje, dekupaž, ideje za pravljenje zanimljivih frizura i još mnogo toga. Ono što me dodatno raduje je što ovaj časopis nudi raznolik i zanimljiv sadržaj, na formatu A4 i sa kvalitetnom štampom i jasnim fotografijama - nešto što je jako nedostajalo kreativcima sa ovih prostora. Iza Milje stoji veliki broj kreativaca koji su, kao saradnici časopisa, pisali o onome što najbolje znaju da rade i time podelili svoje znanje sa vama.

Na moje zadovoljstvo, Milja mi je ponudila saradnju od prvog broja, tako da među mnogim člancima možete pronaći i moj, koji opisuje kako se od jednog kroja za košulju može napraviti čak sedam različitih bluza, koje međusobno jedva da liče. Posebno sam srećna što se na naslovnoj strani nalazi moja bluza, koju nosi prelepa Sofija Rajović.

Želim da čestitam Milji na hrabrosti i da joj poželim puno sreće, jer bih jako volela da ovaj pilot projekat uspe. Nadam se da će vam se časopis svideti i da će za ovim uslediti još mnogo, mnogo brojeva. 


Starting from April 24th, a new crafting magazine called "Skillful Hands" is being published in Serbia. The magazine represents a brave publishing project of Milja Lukić, a long time journalist and teacher of Serbian language. The magazine is being distributed in the region, and it can be bought in Serbia, Montenegro, Serbian Republic, and Bosnia and Herzegovina. The next issue is scheduled for October, but hopefully in future it will be published more frequently.


The magazine covers several different hobbies - patchwork, crochet, knitting, sewing. decoupage, hair styling, and many more. What I really like about it is that it offers an interesting and comprehensive contents, on A4 format and with quality print and photos - something we have missed for a long time here, in the regions. Milja gathered numerous creative authors which collaborated on the magazine, writing about what they knew best, thus sharing their knowledge with the readers.

I was offered to write as a collaborator on the very first issue, so you can find my article, among many others, which describes how one can make seven different blouses using a single shirt pattern. I am especially happy that my blouse, worn by gorgeous Sofija Rajovic is put on the cover page of the magazine.

I would like to congratulate to Milja for her braveness and to wish her luck, because I'd love to see this pilot project reach success. I hope you'll like the magazine and that this issue will be followed by many, many more.

7 comments:

  1. Svakako da si morala da budeš u Veštim rukama. :)

    ReplyDelete
  2. Draga Ana, veoma se radujem ovoj vesti, a svakako da si apsolutni autoritet za ono što definišemo kao vešte ruke! Pozdrav od tvoje pratilice!

    ReplyDelete
  3. Anonymous4/21/2013

    Želim Vam obema uspeha u ovom poduhvatu. Potražiću časopis. Moja ćerka radi u Crnoj gori jedan modni magazin tako da mi je jasno koliko energije i ljubavi je potrebno. Pozdrav Olivera

    ReplyDelete
  4. Anonymous4/23/2013

    Sviđa mi se tvoj blog i često ga pratim.
    Oprosti,ali moram da ispravim jednu grešku. Republika Srpska se nalazi u Bosni i Hercegovini.

    ReplyDelete
  5. Draga Ana mnogo sam naučila prateći Vas a da ću se naći u takvom društvu u magazinu nisam ni sanjala , a eto .... (košuljicu ću uraditi i pokazati vam kako izgleda u mojoj verziji)...

    ReplyDelete
  6. Wow! Congratulations! Your blouse on the cover!!

    ReplyDelete
  7. Danas sam na kiosku ugledala casopis i kupila ga. Veoma mi se dopada.
    Bilo mi je neizmerno drago kada sam procitala da su autori poznata imena sa blogova, koje redovno posecujem!
    Hvala! Zelim Vam puno uspeha!

    ReplyDelete