Mar 18, 2011

MMM '11: Dan 18 / Day 18


Dan osamnaesti:
  • Košulja - prepravljen kroj za JJ bluzu sa BurdaStyle sajta. Prepravljeni kroj možete besplatno downloadovati sa sajta, u veličini 38. 
  • Suknja - zapravo se i ne sećam koji kroj sam koristila. Suknju sam napravila pre otprilike pet godina, i jedna je od omiljenih stvari iz mog ormana, i dobijam puno komplimenata na njen račun svaki put kada je obučem.
  • Kaput - već prikazan desetog dana.

Day eighteen:
  • Shirt - altered JJ pattern from BurdaStyle. You can download the altered pattern free of charge from the website, siye 38.
  • Skirt - I actually don't remember what pattern I used to make it. I sewed it some five years ago, and it's one of my favorite garments; I get a lot of compliments for it whenever I wear it.
  • Coat - already shown on day ten.






1 comment:

  1. Vrlo elegantno! Očito je uloženo jako puno pažnje i truda ali i zadovoljstva i to ne samo u ovu kombinaciju nego u sve.Danas, kad rijetko tko šije treba istaknuti mlade žene koje očito u tome uživaju. To me zbilja veseli( i moja kćer šije, već mi je otela Etsy :))podržavam!Go on!

    ReplyDelete