Oct 18, 2012

Štepalica na Facebook-u i Pinterest-u / Štepalica on Facebook and Pinterest

Dragi čitaoci, sada možete pratiti Štepalicu i preko Facebook stranice, kao i preko Pinterest-a
Do skoro sam na Facebook-u imala otvorenu grupu Štepalica, u kojoj sam objavljlivala novosti samo na srpskom jeziku. Međutim, kako blog vodim na dva jezika, pomislih da bi bilo lepše da i na Facebook-u možete da ne pratite, odakle god da ste. 
Na Pinterest nalog ću postavljati slike koje me inspirišu da šijem i stvari koje mi oduzimaju dah.
Dobrodošli ste da svratite!



Dear readers, you can follow Stepalica via Facebook page and Pinterest now.
I had a Facebook group named Štepalica until recently, where I published blog news only in Serbian. As you know I keep my blog bilingual, so I thought it would be nicer if you could followed me on Facebook no matter where you were from.
I'll post to Pinterest pictures that inspire me to sew.
You're welcome to drop by!

1 comment:

  1. ... super !...ja već bila i shvatila nameru !:)Pozdrav Ana !

    ReplyDelete