Feb 10, 2014

Mali saveti: Dužina rupice za dugmad četvrtastog oblika


Mislila sam da uvedem zasebnu sekciju u kojoj ću povremeno deliti male, ali veoma korisne savete o šivenju, krojačkom priboru, organizaciji prostora i rada, i slično. Saveti će obično biti ilustrovani crtežima ili fotografijama, koje će same po sebi biti dovoljne, ali ću dodati i kratak tekst, sa dodatnim pojašnjenjem.

rupica-za-cetvrtastu-dugmad

Prvi savet u nizu odnosi se na odmeravanje dužine rupice za dugme kada je dugme četvrtastog oblika. Dakle, kod ovakvih dugmića, uvek merite širinu dugmeta po dijagonali, kako biste se osigurali da će rupica biti dovoljno široka da dugme kroz nju prođe. Ako merite dužinu stranice dugmeta, najverovatnije ćete završiti sa preuskom rupicom kroz koju nećete moći da provučete dugme. Pitajte me otkud znam...

2 comments:

  1. Odlično! Hvala Ana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu! Ja sam do ove mudrosti došla na teži način, ali ako sam se ja već prevarila u proračunu, ne moraju i drugi!

      Delete