Jul 9, 2013

Nougat dress, variation #3

Za vikend sam sašila još jednu varijaciju Nugat haljine. Ova verzija je veoma jednostavnog kroja, koji se brzo i lako šije (napravila sam haljinu za jedno veče, a kroj je prikladan za sve sa osnovnim znanjem šivenja), a ima zanimljive šavove i brusne, koji čine haljinu veoma interesantnom. Brusne na prednjem delu formiraju oblik slova "V", a panel na struku je asimetričan, baš kao i kod varijacije #2. Paneli suknje formiraju skoro četvrtinu kruga, pa haljina ima lep pad.
Sašivena je od veoma laganog i mekog puplina, koji sam nedavno kupila veoma povoljno. Pošto se materijal ne providi, nisam postavljala haljinu, tako da je idealna za tropske vrućine koje se bliže, jer je gotovo ni ne osećam na telu.

I made another variation of the Nougat dress for the weekend. This version has a rather simple pattern, that can be sewn easily and quickly (it took me one night to sew it, from fabric cutting to completion; the pattern is suitable for those with intermediate sewing skill level), and has a very interesting seaming that adds some drama to the dress. Front darts form a "V" shape, and the waist yoke is asymmetrical, just like on the variation #2. Skirt panels form almost a quarter of a circle, giving the dress a nice flow.
It's made of a very light and soft poplin, that I had recently bought for cheap. Since the fabric isn't transparent, I didn't line the dress, which makes it perfect for hot summer days that are ahead of us, since I almost don't feel it on the body.

Uslikala sam haljinu na krojačkoj lutki, kako bih vam pokazala detalje koje inače možda ne biste primetili. Lutka je malo mršavija od mene, pa haljina ne stoji idealno na njoj.

I snapped some photos of the dress on a dress form, to show you the details you wouldn't be able to see otherwise. The dress form is thinner than I am, so the dress doesn't fit it perfectly.


Malo sam podesila osvetljenje i kontrast na ovoj slici, kako bi se brusne bolje videle. Kliknite na sliku da je uvećate.

I changed the contrast / brightness on this image, so you could see the darts. Click on the picture to enlarge it.


Budući da je haljina jednobojna, htela sam da je malo oplemenim, pa sam okovratnik, otvore za ruke i porub izvezla koncem u kontrastnoj boji.

Since the dress is made of mono colored fabric, I wanted to add some trim to it, so I embroidered the neckline, armholes and the hemline in a contrasting color.


Evo kako haljina izgleda na meni. U nedelju sam je nosila na rođendanskoj proslavi, ukombinovanu sa srebrnim sandalama, tašnom i nakitom. U ponedeljak sam je ponovo obukla za posao, uz bele baletanke, i belu jaknicu, što je haljini dalo poslovniji izgled.

Here's how the dress looks on me. I wore it on Sunday to a birthday party, and combined it with silver accessories. On Monday I wore it again, with white flats and white light jacket, which made the dress more office appropriate. 





Prethodni članci o Nugat haljini: / Previous articles about the Nougat dress:

3 comments:

  1. lepa je, ova mi se najvise svidja.. super su mi ti izvezeni detalji, a posebno mi se svidjaju y brusne

    ReplyDelete
  2. Ja i dalje tvrdim da bi ti i u džaku izgledala prelepo, tj da... da, lako je tebi.
    No, svejedno, svaka ti čast.

    ReplyDelete
  3. Anonymous7/12/2013

    Haljina je jako lepa.Model mi se jako dopada i odlicno ti stoji. Veliki pozdrav!
    Mirjana

    ReplyDelete