Feb 25, 2014

Zlata suknja - testiranje kroja, deo 1


Volela bih da vam pokažem divne suknje koje su moji testeri napravili tokom isprobavanja kroja. Ono što me oduševilo su njihove ideje, izbor materijala, manje ili veće izmene kroja, stilizovanje i dodatna dekoracija sukanja. Moram da priznam, neke od njihovih ideja su me raspametile, potpuno iznenadile, dale mi nove ideje ili me inspirisale da ih kopiram. Oduvek mi je bilo fascinantno kako jedan isti kroj može iznedriti potpuno različite komade odeće, a to se desilo i sa Zlata suknjom tokom testiranja.

Maria iz Španije



Maria je bila prva koja je sašila suknju tokom testiranja. Koristila je pamuk za pačvork, a kroj za varijaciju A je blago promenila tako što je skratila panele suknje. Kaže da mimo toga nije morala ni jednu korekciju na kroju da napravi, a meni je veoma drago zbog toga! Suknju je ukrasila paspulom u šavu u predelu pojasa i džepova. Kaže da joj se kroj veoma dopada, ali da joj se nije svidelo svo to peglanje falti, mada priznaje da je krajnji rezultat bio vredan truda. Više o njenom iskustvu možete pročitati na njenom blogu (tj. ukoliko znate španski, pošto je Maria sa Majorke - zavidim joj na tome!).


Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Maria

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Maria Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Maria

Holi iz Kanade



Holi je napravila varijaciju A od pamučnog satena. Falte nije prepeglavala jer joj se dopao lagan pad koji je suknja na ovaj način dobila. Iskreno, ova opcija mi nije ni pala na pamet dok nisam videla njenu varijaciju, i jako mi se dopada efekat koji falte daju suknji.

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Holi

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Holi Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Holi

Hana iz Velike Britanije


Hana je napravila takođe varijaciju A, koristeći posteljinsko platno sa veoma zanimljivim printom, u dve kontrastne boje. Prednju centralnu faltu je uklonila kako ne bi lomila print sa brkovima na ovom delu suknje. Meni se ideja jako dopala!

Ono što želim da istaknem su njeni komentari na račun rasporeda krojnih delova na samom krojnom listu - kaže da joj se jako dopalo kako sam pripremila kroj za štampu, tako da su sve varijacije kroja uključene u jedan isti krojni deo, ali ne na konfuzan i zbunjujuć način, zbog čega je štampa prilično pregledna, a kroj jednostavan za korišćenje. 

Hana je izrazila i negodovanje zbog toga što nisam kroj ponudila u većim veličinama. Moram da priznam, o tome nisam razmišljala ranije, i verujem da bi ovaj model divno stajao i krupnijim damama. Ipak, nisam sigurna da bih umela da se snađem sa modelovanjem kroja u plus veličini - prosto, do sada nisam imala prilike da modelujem i šijem odeću u većim veličinama, i nemam dovoljno merodavnog iskustva da bih se samouvereno upustila u takav poduhvat. Ipak, ne odbacujem mogućnost da u nekom momentu ponudim i veći opseg veličina za neke od krojeva.

Pročitajte Hanine komentare na račun suknje iz prve ruke, na njenom blogu Made With Hugs And Kisses.  

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Hana

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, HanaStepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Hana


Tanja iz Srbije



Na Tanju sam najviše ponosna od svih testera, jer je ovo prva suknja koju je ikada sašila! Ova suknja nije preteška, ali nije ni model kojim bi trebalo započeti krojačko iskustvo. Ipak, Tanja se odlično izborila sa modelom, i napravila vedru i veselu suknju. Nije li divna?

Tanja je bila jedan od testera koja me opomenula da su mi instukcije šture kada je u pitanju prišivanje rajsferšlusa i prišivanje postave za suknju. Naknadno sam dodala još par koraka i ilustracija koje ih bliže opisuju, a koje se odnose na ovaj deo šivenja. 

Više detalja o Tanjinom iskustvu pročitajte na njenom blogu Bensedin Art.

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Tanja

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Tanja


Kupovina kroja


I naravno, ako već niste, kupite kroj za Zlata suknju!

Zlata kroj za suknju košta $11.98, ali kupci iz Srbije ovaj šnit mogu kupiti za upola manje novca, tj. za 500 RSD.

Kroj se može kupiti u dolarskoj valuti preko moje onlajn prodavnice na Etsy sajtu, ili uplatom novca u dinarskoj valuti na moj žiro račun.

Napominjem da dinarske cene ne važe ukoliko kupujete preko Etsy prodavnice.

Za sve dodatne informacije o kupovini, molim vas šaljite mi email na adresu: anajan.stepalica [at] gmail [dot] com.












Povezani tekstovi

6 comments:

  1. lepe! a ja sam ti skroz kao holi, provereno bih napravila tu varijaciju koja se ne pegla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lenjivice! :) Meni zaista ta opcija nije pala na pamet kada sam pravila suknju. Verovatno zato sto ja bas bas volim ostre linije, jasne pregibe i naglasene uglove, i to se vidi i po suknjama koje sam napravila. Medjutim, suknja divno izgleda i kada su falte neraspeglane, ali u tom slucaju, treba koristiti materijal koji ima lep pad i koji se umereno drapira. Ona je koristila saten, koji je odlican za ovaj efekat.

      Delete
  2. Predivne s mi suknje, a pogotovo prva <3
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/02/message-in-bottle.html
    Check out my new post and tell me what you think :)

    ReplyDelete
  3. I meni su sve prelepe! Kombinacije materijala i varijacije kroja stvarno Zlata suknju cine posebnom! Pozdrav, Ana!

    ReplyDelete
  4. Svaka čast, i tebi, i ženama koje su isprobale kroj.
    Tabnjinu suknju sam već videla, predivna je. Sviđa mi se i suknja koju je sašila Maria, valjda me ti cvetni dezeni uvek više privuku :)
    Želim ti puno prodatih krojeva! :*

    ReplyDelete