Feb 26, 2014

Zlata suknja - testiranje kroja, deo 2


Anđela


Anđela je takođe pravila varijaciju A Zlata suknje od pamuka, a ukrasila ju je trakom u kontrastnoj boji. Moram da budem iskrena, kada sam dobila slike njene suknje, raspametila sam se detaljima koje je dodala. U to vreme sam ja šila moju verziju suknje od teksasa, pa sam, inspiridana Anđelinom idejom, dodala satensku traku kao ukras. 

Anđela kaže da joj je za šivenje suknje trebala velika koncentracija, i da je kroj zahtevan, ali da ga uz instrukcije i dodatne opise šivenj koje ću objaviti na blogu može sašiti i početnik koji ima malo iskustva.

Ono što je mene fasciniralo kod Anđele je njena posvećenost samom testiranju - žena je primetila svaku i najmanju greščicu u instrukcijama, koja mi je promakla. Takođe, veoma savesno je slala komentare, sugestije, ideje kako da preformulišem određeni opis kako bi bio pitkiji i jasniji čitaocu. Njeni komentari su mi izuetno pomogli da korigujem nejasnoće. Ako ikada poželite da testirate kroj, Anđela je moja topla preporuka :)

Posetite i njen blog Sewn By Angela.

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Anđela

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Anđela

Julijana 


Julijana je takođe napravila varijaciju A od teksasa. Suknju nije postavila, ali ju je ukrasila suptilnim dekorativnim štepovima u predelu gajki, džepova i poruba. Dopada mi se kako ova suknja kombinuje klasičan, poslovan stil i neobaveznu, gotovo sportsku eleganciju. Iako je u pitanju teksas, ne može se reći da je suknja sportska, a upravo zbog ove tkanine je relativno svakodnevna. Sjajno!

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Julijana

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Julijana Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Julijana


Kler


Kler je napravila veselu i vedru suknju prema varijaciji B. Koristila je deblji pamuk kao osnovu, i crveni gabardin za borduru i pojas. Takođe, malo je skratila suknju. Jako mi se dopada njena verzija - prava prolećna suknja! Iako sam pomislila kako mi je dovoljno da imam tri suknje koje su sašivene po istom kroju, razmišljam se da napravim još jednu ovakvu - veselu i neobaveznu, koja bi se odlično uklapala sa baletankama i letnjim košuljama.

Više o suknji i samom testiranju pročitajte na Klerinom blogu Ragbags and Gladrags.

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Kler


Keti


Keti je tokom testiranja napravila ne jednu, već dve suknje! Obe prema kroju za varijaciju C, koristeći za jednu od njih jednobojan teget pamuk, a za drugu tkaninu sa karo šarom. Moram da napomenem da je Keti veoma iskusna krojačica, i da je mudro izmenila originalan kroj kako bi ga adaptirala za karirani materijal. Naime, ovaj kroj u svom originalnom izdanju nije prikladan za karirane i prugaste materijale (više o tome ću pisati naredne nedelje), ali se uz određenu izmenu kroja ovaj problem da rešiti. Keti je vrlo mudro to izvela, i planiram da se još jednom osvrnem na ovu suknju i pokažem vam kako je to uradila. Zato, pratite dalje postove!

Takođe, želim još jednom da se zahvalim Keti, koja je bila ljubazna da detaljno prekontroliše sve moje konverzije mera iz metara i santimetara u jarde i inče. Da okolnost bude teža, to je radila dok je njen muž bio na operaciji, a ona čekala u bolnici da ga vidi posle intervencije i čuje od lekara ishod! Srećom, Ketin muž se dobro oporavlja i operacija je bila uspešna.




Kupovina kroja


I naravno, ako već niste, kupite kroj za Zlata suknju!

Zlata kroj za suknju košta $11.98, ali kupci iz Srbije ovaj šnit mogu kupiti za upola manje novca, tj. za 500 RSD.

Kroj se može kupiti u dolarskoj valuti preko moje onlajn prodavnice na Etsy sajtu, ili uplatom novca u dinarskoj valuti na moj žiro račun.

Napominjem da dinarske cene ne važe ukoliko kupujete preko Etsy prodavnice.

Za sve dodatne informacije o kupovini, molim vas šaljite mi email na adresu: anajan.stepalica [at] gmail [dot] com.












Povezani tekstovi

No comments:

Post a Comment