Feb 28, 2014

Zlata suknja - testiranje kroja, deo 4


Ariana

Ariana je napravila suknju prema varijaciji C uz male izmene. Naime, centralne falte je raspeglala dvostrano, kao olfaltne, dok je ostale falte raspeglala jednostrano, čime je malo promenila pravac falti. Takođe, preštepala je šavove falti do dela odakle se falte otvaraju. Zanimljiv detalj je i da je rajsferšlus prišila ručno.

Predložila je da suknju ponudim u maksi dužini, međutim, zbog širine krojnog panela ovaj kroj ne bi mogao da se položi na materijal u pravcu tkanja niti, već jedino popreko. U svakom slučaju, suknju lako možete produžiti po želji.

Posetite Arianin blog Ariana Bauer.

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Ariana

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Ariana Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Ariana

Mira

Nakon što sam objavila na blogu kako me je Mira podstakla da pustim kroj za Zlata suknju u prodaju, Mira se ponovo oglasila, novim slikama i novom suknjom. Ovaj put, šila je svojoj prijateljici za poklon varijaciju A. Dodatno, napravila je i kaiš od istog materijala. Zar nije sjajna? Ko ne bi voleo da ima tako dobru prijateljicu?

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Mira

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Mira Stepalica Patterns: Zlata skirt - pattern testing, Mira

Miss Dibs

Miss Dibs i ja imamo dugu istoriju online druženja, i ne mogu da budem nepristrasna kada je ona u pitanju. Dok je testirala kroj prošla je kroz pravu malu krizu u kući, ali je ipak uspela da sašije suknju na vreme, tako da sam joj dodatno zahvalna na uloženom trudu. Ona je napravila varijaciju C, koristeći lan, a kroj je dodatno naglasila suptilnim paspulom u malo tamnijoj nijansi sive. Više o suknji i njenom iskustvu tokom šivenja možete pročitati na njenom blogu Dibs and the Machine

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, MissDibs

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, MissDibs Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, MissDibs 

Jelena


I za sam kraj, moram da podelim sa vama jednu sjajnu ideju, koja mi nikada ne bi pala na pamet, a koju je izvela Jelena. Naime, Jelena je sašila čak dve suknje tokom testiranja: prvu je pravila prema varijaciji A, od lepog šarenog pamuka. Sve pregibe falti je proštepala tik uz ivicu pregiba, kako bi olakšala održavanje i peglanje suknje. Suknjica je zaista preslatka.

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Jelena

Međutim, mene je dodatno raspametila njena druga suknja, koju je radila prema kroju za postavu, a koju je napravila tako da ima dva lica! Koristila je dve rastegljive tkanine - tkani materijal sa elastinom i tigrastim printom, kao i deblji žersej u crnoj boji. Zbog rastegljivosti materijala je uspela da izostavi rajsferšlus, a suknju je dodatno strukirala umetanjem lastiša u pojas. Crni sloj je malo duži, tako da daje odličan kontrast tigrastoj šari, i balansira suknju zajedno sa jednobojnim pojasem. A sa druge strane suknje vas čeka novo iznenađenje, u vidu kontrastnih traka u tigrastoj šari koje je našila pri dnu suknje, što oped daje divan balans zajedno sa pojasom koji je u istom printu. Zaista sam oduševljena njenom idejom, kao i praktičnošću suknje koja daje dve mogućnosti za nošenje.
Više o Jeleninom testiranju Zlata kroja pročitajte na njenom blogu Krpena Lutkica.

Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Jelena Stepalica Patterns: Zlata suknja - testiranje kroja, Jelena


Šivenje Zlata suknje


Ne zaboravite da od ponedeljka, 3. Marta, krećemo sa šivenjem Zlata suknje. Vodiću vas kroz sve korake šivenja, od izbora materijala, do poruba suknje, a naknadno ću vam dati još par predloga kako da izmenite kroj kako biste dobili još par novih opcija za stilizovanje.


Kupovina kroja


I naravno, ako već niste, kupite kroj za Zlata suknju!

Zlata kroj za suknju košta $11.98, ali kupci iz Srbije ovaj šnit mogu kupiti za upola manje novca, tj. za 500 RSD.

Kroj se može kupiti u dolarskoj valuti preko moje onlajn prodavnice na Etsy sajtu, ili uplatom novca u dinarskoj valuti na moj žiro račun.

Napominjem da dinarske cene ne važe ukoliko kupujete preko Etsy prodavnice.

Za sve dodatne informacije o kupovini, molim vas šaljite mi email na adresu: anajan.stepalica [at] gmail [dot] com.












Povezani tekstovi

1 comment:

  1. Sve ove suknje su ispale super, ima puno originalnih ideja i predloga. Ti si sigurno presrećna ovim rezultatom, a ja još jednom ponavljam da se jako radujem što sam bila učesnik u svemu, jer mislim da smo svi mi testeri zajedno sa tobom stekli i jedno iskustvo više. Da i ne govorim o tome što možemo da delimo savete, razmenjujemo utiske i da se ovako lepo družimo :) Meni je ovo dalo duhovnu hranu za jedan duži period :)

    ReplyDelete